Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Με 161 «ναι» πέρασε το άρθρο 8 από ομοφυλόφιλους βουλευτές

Με 161 «ναι» πέρασε το άρθρο 8 από ομοφυλόφιλους βουλευτές 2 Χρόνια 11 Μήνες πριν #5781

  • leon_aaa
  • Το Άβαταρ του/της leon_aaa
  • Αποσυνδεμένος
  • Δημοσιεύσεις: 23
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 10
Με 161 «ναι» πέρασε το άρθρο 8 από ομοφυλόφιλους βουλευτές για την αναδοχή από ομόφυλα ζευγάρια
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Με 161 «ναι» πέρασε το άρθρο 8 από ομοφυλόφιλους βουλευτές 2 Χρόνια 11 Μήνες πριν #5782

  • oldjedi
  • Το Άβαταρ του/της oldjedi
  • Αποσυνδεμένος
  • Δημοσιεύσεις: 7
:)

Δυστυχως ο αριστερισμος , κριαρχει στην Ελλαδα επιβαλλομενος απο την παγκοσμιοποιηση ...

B)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Με 161 «ναι» πέρασε το άρθρο 8 από ομοφυλόφιλους βουλευτές 2 Χρόνια 10 Μήνες πριν #5784

  • Θεόδουλος Γρηγοριάδης
  • Το Άβαταρ του/της Θεόδουλος Γρηγοριάδης
  • Αποσυνδεμένος
  • Δημοσιεύσεις: 6
Κ. Διευθυνά,
Τάχιστες και ανησυχιτικές είναι οι εξελίξεις στο ζήτημα με το επερχόμενο νομοσχέδιο για την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια τα οποία έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης. Δυστυχώς, σχεδόν κανένας δεν αποκαλύπτει τις επιβλαβείς συνέπειες αυτού του νομεθετικού μέτρου στις παιδικές ψυχές πλην ελαχίστων φωνών όπως αυτό το έντυπο. Ουδείς δεν πήρε την γνώμη των ειδικών ψυχολόγων, ψυχιάτρων και άλλων επιστημόνων. Θα προσπαθήσω, λοιπόν, σε αυτή την επιστολή να αναφέρω κάποιες επισημάνσεις, απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας.

Πρώτα από όλα, σύμφωνα με την επιστήμη της ψυχιατρικής, η ομοφυλοφιλία ανγνωρίζεται ως ανωμαλία. Μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις της είναι δυνατή η χορήγηση θεραπείας από έναν ειδικό ώστε να άτομο να αναπτύξει φυσιολογικές σχέσεις με το αντίθετο φύλο. Ακόμα, δεν είναι διόλου απίθανο ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι να μεταδώσει ιδέες και απόψεις ομοφυλοφιλικού περιεχομένου (έστω και ασυναίσθητα) με αποτέλεσμα η παιδική και αργότερα, εφηβική ψυχή του υιοθετημένου παιδιού να σταφεί σε έναν σεξουαλικό προσανατολισμό τον οποίο υπό διαφορετικές συνθήκες δεν θα ακολουθούσε. Θα επιτρέψουμε, με άλλα λόγια, τέτοια νοσηρά φαινόμενα να διευρυνθούν ενώ μπορούν να αντιμετωπιστούν με την παροχή ψυχιατρικών υπηρεσιών σε ομοφυλόφιλους;Επίσης, η υιοθεσία ορίζεται ως η ενσωμάτωση ενός ανηλίκου σε μια οικογένεια με σκοπό την δημιουργία ενός περιβάλλοντος θαλπωρής το οποίο θα συμβάλλει στην μελλοντική ένταξη του ανηλίκου. Όμως, δεν νοείται οικογένεια ομοφυλοφυλικού χαρακτήρα καθώς η ίδια η φυσιολογία μας έχει ορίσει την ένωση του ανδρογύνου αποσκοπώντας την απόκτηση απογόνων και την φροντίδα τους. Άρα, εξ ορισμού είναι ασύμβατο το περιεχόμενο του νομοσχεδίου με την ανθρώπινη φύση.

Ταυτοχρόνως, το παιδί μεγαλώνοντας σε μια τέτοια οικία είναι βέβαιο πως θα αποκτήσει ένα αίσθημα κατωτερότητος προς άλλα παιδιά ενώ δεν θεωρείται απίθανο να γίνει δακτυλοδεικτούμενο εντός της τάξεως του και ενδεχομένως, θύμα ρατσισμού. Διερωτώμαι, λοιπόν, εάν οι Αριστεροί Δικαιωματιστές έχουν σκεφθεί τα ανωτέρω διότι είναι αρκετά βέβαιο ότι ένα παιδί και ιδίως ένας έφηβος δεν θα ήθελε να περάσει ένα τέτοιο μαρτύριο.Πέρα από τα ανωτέρω, θα δημιουργηθούν σε μια τέτοια περίπτωση υιοθετημένου ατόμου πολλά ερωτήματα αναφορικώς με την φύση των ανθρωπίνων σχέσεων και κυρίως, των ερωτικών προτιμήσεων. Πρόκειται, δηλαδή, για δύσκολα ερωτήματα τα οποία θα μπορούσαν να επιφέρουν έναν νευρικό κλονισμό στην ψυχολογική υγιεία του παιδιού ή τουλάχιστον, να γίνουν η αιτία δημιουργίας πολλών υποσεινηδήτων προβλημάτων τα οποία ίσως γίνουν αισθητά πολλά χρόνια αργότερα. Ήδη τα υιοθετημένα τέκνα αντιμετωπίζουν σωρεία υπεράνθρωπων δυσκολιών (εγκατάλειψη, απομόνωση, έλλειψη αγάπης και άλλα). Μπορούν να γίνουν δέκτες και άλλων;

Αξίζει να αναφερθεί ότι σημαντική θέση στην διαμόρφωση των επιθυμιών ενός εφήβου κατέχει το-πασίγνωστο σε επιστημονικούς κύκλους-το Οιδιπόδειο φαινόμενο. Αναλυτικότερα, η διαδικασία αυτή εισαγάγει ένα άτομο στην ερωτική ζωή. Η περιγραφή του είναι η εξής. Όσον αφορά τα κορίτσια, οι νεαρές έφηβες αγαπούν πολύ τον πατέρα τους. Όμως, κατανοούν-πάντα σε υποσεινήδητο επίπεδο-πως δεν δύνανται να μονοπωλούν την αγάπη του καθώς υπάρχει μια μητέρα η οποίο δρα σε ανταγωνιστική σχέση με αυτές. Ως εκ τούτου, οι κόρες της-για να αποφευχθεί η σύγκρουση-στρέφονται σε άλλα αγόρια παρόμοιας ηλικίας. Από την άλλη πλευρά, τα αγόρια λατρεύουν ιδιαιτέρως την μητέρα τους. Αντιστοίχως, ο πατέρας τους τα απομακρύνει από την μητέρα τους. Επομένως,οι υιοί θα στραφούν σε εναλλακτικές λύσεις με απόρροια την έναρξη των σχέσεων τους με το άλλο φύλο. Τεκμαίρεται αβίαστα πως για την εξέλιξη του Οιδιπόδειου και άρα του ερωτικού προσανατολισμού είναι αναγκαίοι ο ρόλος του πατέρα και της μητέρας, γεγονός το οποίο έχει οριστεί από τον Θεό και την ανθρώπινη βιολογία/ψυχολογία. Ως εκ τούτου, η παρουσία δύο δήθεν γονέων ίδιου φύλου θα συντελέσει στον εκφυλισμό του φαινομένου.

Τέλος, πρέπει να συνυπολογιστεί η κοινωνική πραγματικότης η οποία ορίζει πως αποτελούμε μια ελληνορθόδοξη κοινωνία η οποία αναγνωρίζει την ομοφυλοφιλία ως αμάρτημα. Άλλωστε, όπως λέει ένα εκλησσιαστικό ρητό:<<Μισούμε την αμαρτία και όχι τον αμαρτωλό>> δηλαδή <<μισούμε την ομοφυλοφιλία και όχι τον ομοφυλόφιλο>>. Πρόκειται για δύο διαφορετκές έννοιες. Η ομοφυλοφιλία είναι τέχνασμα του Διαβόλου ενώ οι ομοφυλόφιλοι πλάσματα του Θεού ο οποίος αναμένει την μετάνοια τους. Σε κάθε περίπτωση, εφιστώ την ψυχραιμία και την ορθή επιχειρηματολογία συνοδευόμενη από την Θεία φώτιση καθώς <<Καιροί ου μενεττοί>>.

Μετά τιμής,
Γρηγοριάδης Θεόδουλος.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.125 δευτερόλεπτα
Top